Nasıl iptal edebilirim? Şu aşamaları izleyerek siparişinizi iptal edebilirsiniz:


 

1- https://www.emrekiralmobilya.com.tr/index.php?route=information/contact

2- "İletişim" bölümünde mesaj konusuna "iade talebi" yazın.

3- Mesaj alanına sipariş numaranızı, iptal etmek istediğiniz ürün veya ürünlerin kodunu ve iptal edeceğiniz ürünün âdetini içeren bir metin yazarak gönder linkini tıklayın.

Mesajınız bize ulaştığında, en kısa sürede değerlendirilip konuyla ilgili size hemen geri dönüş yapılacaktır. Eğer siparişinizin durumu kargo aşamasındaysa, siparişiniz iptal edilememektedir. Siparişinizin size ulaşmasını takiben, yukarıda belirtilen yazılı bildirimi gerçekleştirip onay cevabını aldıktan sonra ürünü ve paketini, eksiksiz ve kullanılmamış olarak "Karşı Ödemeli" iade edebilirsiniz. İptal edilen siparişlerinizde, ürüne ilişkin alınan tüm ücretler ve kullanmış olduğunuz hediye çekleriniz, sipariş iptalinin onayının ardından hesabınıza tekrar yüklenecektir.


 “emrekiralmobilya.com.tr” kusurlu ürün iadelerinde nasıl bir politika izliyor?

Kusurlu ürün iadelerinizi, aldığınız ürünün teslim tarihinden itibaren otuz (30) gün içerisinde yapabilirsiniz. Şikâyetiniz tedarikçi firmalara emrekiralmobilya.com.tr tarafından iletilecektir. Üründe, kullanımdan doğan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza iade edilecektir.


Hangi ürünler iade kapsamı dışında kalıyor?

Müşterinin isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, paketlerinden açılıp kurulumu yapılan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler, müşteriye teslim edilmesinin ardından müşteri tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, ambalajının müşteri tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ürünlerin iadesi taleplerinde, nakliyeli ürünler kendi teslimat ekibimizce iade alınacak olup, ürünlerin teslimatının kargo ile yapılması durumunda ürün iadeleri kargo ile müşterilerimizce yapılmalıdır. Kargo ile ürünün gönderilebilmesi için gerekiyorsa demontajı ve paketlenmesi müşteriye aittir. Teslimat türü kargo olan ürünlerin teslimi nakliye ile yapılmış olsa bile, iadesi kargo ile müşterimiz tarafından yapılmalıdır.

Satın aldığım ürünü ne kadar süre içerisinde iade edebilirim?

Siparişinizde "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınız günü takip eden ilk yedi (7) iş gününü içermektedir. Üründeki herhangi bir kusurdan kaynaklanan iadelerde ise, bu süre otuz (30) gündür. Sebep göstermeden cayma hakkınızda iade edeceğiniz ürünü eksiksiz, orijinal faturasıyla, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle iade etmeniz gerekmektedir. Ürünün faturası kurumsal ise, ürünü, "Ürün Birim Fiyatı + KDV" şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekiyor. Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlere ait iadeler "iade faturası" kesilmeden tamamlanamaz.

Neden sadece ilk yedi gün içinde iade kabul ediliyor?

Tüketici Kanununda yer alan "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı", ürünü teslim aldığınız günü takip eden ilk yedi (7) iş gününü kapsamaktadır. Üründeki herhangi bir kusurdan kaynaklanan iadelerde ise bu süre otuz (30) gündür.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?

Tüm iade taleplerinizle ilgili süreç, ürün/ürünler depoya ulaştığı andan itibaren başlamaktadır. İade edilen tutarı bir sonraki ekstre döneminde görebilirsiniz.

- Satın alınan ürün bedeli ödenmez ise: Müşteri, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Emre Kıral Mobilya’nın ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

- Kredi kartının yetkisiz kullanımı ile yapılan alışverişler: Ürün teslim edildikten sonra, müşterinin ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Emre Kıral Mobilya'ya ödenmez ise, Müşteri, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri Emre Kıral Mobilya’ya ait olacak şekilde Emre Kıral Mobilya’ya iade etmek zorundadır.

- Öngörülemeyen sebeplerle ürün süresinde teslim edilemez ise: Emre Kıral Mobilya’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemezse, durum müşteriye bildirilir. Müşteri, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesi veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Müşteri siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Müşteri, ödemeyi kredi kartı ile yapmışsa ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın müşterinin hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

- Müşterinin ürünü kontrol etme yükümlülüğü: Müşteri, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Müşteri, Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

- Satıcının cayma hakkı bildirimi yapılacak iletişim bilgileri:


Unvanı           : Fethi Emre Kıral Mobilya Turizm Gıda Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi

Adres             : Kırcami Mahallesi Perge Bulvarı Perge Apt. No:77/A Muratpaşa/Antalya

E Posta           : info@ emrekiralmobilya.com

Tel                  : +90 242 332 32 00 - Faks   : +90 242 338 34 44


- Temerrüt hali ve hukuki sonuçları: Müşteri, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini müşteriden talep edebilir ve her koşulda müşterinin borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, müşteri, borcun gecikmeli ifasından dolayı Emre Kıral Mobilya’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

- Ödeme ve teslimat: Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, hesabımıza (TL) yapabilirsiniz.


Banka             :

Şube ve No     :

Hesap No        :

Iban TR          :


- Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.


Tüketici hakları – Cayma – İptal İade Koşulları nelerdir?

a- Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

b- Müşteriler, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

c- Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri müşteriler tarafından ödenecektir. Emre Kıral Mobilya, yaptığı kampanyalar ile ücretsiz kargo hizmeti de verebilir. Sipariş öncesi müşteriye bildirme kaydıyla kargonun ücretli veya ücretsiz olacağı kararı, Emre Kıral mobilyanın elindedir.

d- Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile müşterinin gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Müşteriler sözleşmeyi sona erdirebilir.

e- Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.

h- Satın alınan ürünün satılmasının imkânsızlaşması durumunda, Emre Kıral Mobilya bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak müşteriye bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel müşteriye iade edilmek zorundadır.